torsdag 22 december 2011

The sun can't shine every fucking day.

The week is gone. Den har vart fin. Dock så har det varit sjukt segt på jobbet..HATAR HATAR HATAR HATAR när jag inte har något att göra går runt och endorfinerna sakta men säkert försvinner ur kroppen på en..Man blir rastlös men känner inte för att göra något..I tisdags fick jag dock ett besök som gjorde dagen! Mina kära kollegor blev ju mer uppe i varv än jag haha. Knäppisar! Fick sovsällskap den natten fint! 
Igår träffa jag finaste Sanna en snabbis, jag var helt borta i hjärnan så var tvungen att åka hem och lägga mig vid typ halv tio.
Är hemma idag för min kropp inte orkar med livet..Skit! Aja skitsamma orkar inte må bajs på jul så och det orkar ju inte mitt jobb heller så haha. 
Åker till Hovenäset imorgon. Där ska jag mysa,dricka gratis vin,spela rummy,prata skit med morfar,åka bil,fota,äta massa mat,få paket och massa mer.

Inga kommentarer: