måndag 19 december 2011

Gooovin on a sunny afternoon.

Det har vart en annorlunda helg,sjukt fin dock.Länge sen jag hade en sådan fin helg. Dock med lite invecklat svart kaos ett tag men det är väl det så det ska va.Allt kan inte bli perfekt. 
Fredagen var det en massa jobb, sen fick salongen fint besök. Jag fick klippa mer hår uppe vid masthugget,min garderob utökades,fick fantastiska fyllesms från min bror och sedan dracks det vin och dansades!
Lördagen vaknade under morgonen av jobbigt bra drömmar..Stressade iväg till jobbet,ringde Carola i panik för att hon inte skulle glömma sätta på kaffet! hon hade inte lämnat rävlanda... hahaha  Kom till jobbet och hade två sjukt fina kunder. Jag älskar när dagarna fylls av kreativitet och inte städning. Kom hem och upptäckte att jag inte var ensam:) Hävde kaffe sminka om mig ladda kameran och drog iväg till nerlagda lokaler för öl och massa fotografisk konst. Det var bra tills det blev dåligt och där slutar vi de kapitlet.
Söndag går vi upp kl halv 10 och jag vet inte riktigt vad jag heter...Det var ett sjukt bra söndagsbakishäng. Dock skulle jag haft en termos. Invigde mitt köksbord med pizza,cola och levande ljus. Ha! Vad händer med mig? 
Nu sitter jag och sjunger gamla 60-tals låtar för mig själv. Nä godnatt mitt härskap. Btw om 6 dagar är det jul.
 Trött & Nykter
 Full och konstnärlig
posig och sjukt bakis

Inga kommentarer: