måndag 12 december 2011

Scent and so on.

dofter är så fantastiskt. Det är något som sätter sig så i minnet och ger de bästa nostalgikänslorna. Både iof på bra och dåliga sätt. Har tänkt på doft hela helgen. Rökelserna i sannas sovrum,Druvdoften från din kropp, doften i mitt hår som jag inte förstår vart det kommer ifrån,mina egna rökelser,Kaffe,osv osv fint dedära.

Helgen har vart så fruktasvärt fin. Inkluderat mycket sprit,fina vänner, några vissa fantastiska 24 timmar,julbord aja orkar inte gå in på mer..

Nu är jag helt väck i hjärnan.Min soffa och jag har gått in i ett otroligt intimt förhållande och så kommer resten av min söndag utspela sig. Dock så får man idéer..måste börja uttrycka mig mer, måste börja fota mer,bygga mer skapa mer gömma mig i någon sorts konstnärlig bubbla hade jag nog behövt göra ett tag. Nä Where the wild things are börjar nu!



Mamma ge mig detta sovrum i julklapp tack

Inga kommentarer: