onsdag 7 december 2011

Aventura.



Then I went down into the basement
where my friend the maniac busy's himself with his electronic grafiti
Finally his language touches me
because he talks to the part of us
which insists on drawing profiles on prison walls.
In that moment poetry will be made by everyone
and there will be emu's in the zone...
 
Fick nattsällskap inatt,perfekt efter att jag kollat på förmycket monster.
Det blev en del skatande på balkongen och äckliga "döda" ormar.
Pallade egentligen inte och gå upp men var tvungen. Åkte till jobbet och fick reda på att min sista arbetsdag är den 11 januari. Likgiltighet.
Pappa lät lite besviken i telefonen men jag sa att det är nog en bra sak ändå för min egen del.
Vad kommer hända blir nästan lite pirrig i magen!
Min kund och jag satt och försökte komma på affärsideer haha Söt!
Kom hem och hällde upp ett glas.
Fick ett sms om svarta drycker på stan i fint sällskap! Ja tack!
dock blev den svarta drycken utbytt om en i gulare nyans.
Nu är jag trött som fan om mitt sovrum doftar sjuk inbjudande.
Imorgon ska jag bli rund om fötterna,röka cigaretter och nattfota.
 
"Världen ligger för våra fötter, möjligheterna är fler än stjärnorna" 
 
 
 

Inga kommentarer: