måndag 24 oktober 2011

Where Did You Sleep Last Night?

Haha är så jälva trött har knappt sovit på ett dygn. Mitt liv går ju skitbra..Fin kväll igår. Kille på publiktoaletten" alltså  ursäkta såg att du satt med en ung man där nere men måste bara du var så jävla snygg!" Tack och bock. det borde hjälpa egentligen.Fick fina kommentarer senare med dock haha Imorse var jag dock svinsur eftersom någon pratat dumma saker i sömnen.. haha så de kan bli!

Jobbade typ för första gången på 3 veckor kändes jobbigt att gå dit..men när jag väl var frame kändes det som jag aldrig gått därifrån. Jag och Andrea kollade på katter och pratade blod. hängde med finvalle och pratade om Big dubble fuck HA! Åt upp Carolas choklad! Mitt jobb<3

Imorgon ska jag beställa tattueringstid!!! Jag fick mer lön än vad jag hade trott WIIEE. Dollar måste jag med fixa helvete vad jag måste fixa.Nu måste jag sova..


Fan jag börjar bli som du..

Inga kommentarer: