torsdag 20 oktober 2011

Always something better.

FuckFuckFuckFuckFuckFuckYouFuckFuckFuckFuckFuckMeFuckFuckFuckFuckFuckOffFuckFuckFuckFuckFuck..Everything.

Seven sjukt bra film."Women how get raped should yell Fire instead of help because most pepole dont dare to get involved when someone screams Help." Fan va true. Fan vilken jävla värld.

Fan man behöver piller för att ligga,sova,leva..Man dricker vin för att självmedicinera. Man ska äta kalk för att återställa levern så man kan börja om igen.

Idag har jag träffat en älg,min kanin,och två hästar. Fint vare.

För några timmar sen fick jag verkligen hopp om livet ALLTSÅ VERKLIGEN. Det var som personen som man har vart askär i plöstligt säger att den känner samma. Fast jag är rädd att det är falska förhoppningar.Kuk.
Får väl testa och be till gud och se om han/hon/den finns.

Imorgon ska jag köpa nitar och beställa tattueringstid.
Dope shit.









Kan du fucking bara komma hem nu...

Inga kommentarer: