söndag 23 oktober 2011

Strawberry flavor

Helgen har vart helt massa skit hela tiden. rätt gött!  Vart på henkan,nästan yaki da sen efterfest med väldigt förgammal cola. Gick upp halv fem...Mådde skit.. alla som var kvar mådde skit.. Haha. Bara och börja om skulle på fet vising kl halv sju. mötte upp Elin. Fick reda på att visningen var slut jätte sent fan... Jag var helt snurrig och fick gratis mat och sprit och blev mer snurrig. visningen var FANTASTISK! Åkte till hisingen frös sönder. Fina människor mötte tillslut upp mig. Det blev trukken. Jag blev full igen. Aja lite konstig kväll. 
Somna vakna av min vibration? kl halv nio hahah. Somnade om vakna halv två. Duscha! Drack kaffe, åt en macka och tog tag i helvetet. Shit jag är förvånad över mig själv haha! Det är nästan fint här nu:D 1000 människor har ringt jag har inte orkat svara. sorry.



posat har jag hunnit med också.HA!

2 kommentarer:

SaraW sa...

Du är så fin.

Chilisex sa...

du är hjärtat! kom hit nu!