lördag 15 oktober 2011

Äh!

Nu är det såhär, Igår var det heaven och hell bokstavligt talat. Men nu vet jag allt så aja whatever. Fråga hur jag mår om en vecka så lär jag ha glömt.
Djävulen har snott en nyckel och bor för tillfället i min lägenhet och lever rövare. Jag är på mördar humör men kan tyvärr inte ha ihjäl den. Så jag tog mitt pick och pack och drog. Du vet de där med att rymma är ibland en bra grej.Jag luktar sex,svartsjuka och pall mall.  En förändring kommer att ske jag behöver förnyas. Orkar inte bli igenkänd på stan. Jag ångrar lite att jag inte frågade om långhåriga mannens nummer på vagnen, för jag vet att jag hade lyckats. Jag vet att om en vecka kommer jag bli elak. 
Om två veckor kommer jag sitta på en barstol på andra sidan världen och må så jävla bra! 
Puss

Inga kommentarer: