söndag 6 maj 2012

23.23

När klockan slår 23.23 önskar jag mig alltid något. Oftast slår det in litegranna iaf. Sånt gillar jag. Helgen har varit sjukt bra. Fantastiskt mysigt häng i fredags. Hann tom vinka till fina Sanna på vagnen! Gå förbi en vacker atelje alldeles för tidigt på morgonen med rövinshuvud. Tankarna om en nästan egen atelje börjar gå i uppfyllelse, bara en båtresa bort! Åkt bil med fina kusiner och försöka lotsa väg bakis som ett as och utan att kunna höger och vänster.Fram kom vi. En fader som tror att jag ska gå på begravning pga min outfit och för mycket rom och cola med världens bästa 80åriga morfar! Söndagmorgon med mammas kaffe, symaskin och sol! Tittat på en vacker man med gitarr i kvällssolen. Mer sådant jag blir glad i hela själen. Nu är sängen nybäddad och min akvarell målade lampa luktar bajs ute i vardagsrummet. Nu ska jag försöka hålla mig i från vinet tills onsdag då det vankas syjunta. Sweet dreams.

Inga kommentarer: