måndag 7 maj 2012

Karma?

Jag blir illröd och skit varm känner hur tårarna nästan kryper ut ut mina blåa ögon och det enda jag tänker är fuckshitrövkukfittahorajävlaidiotjävlaFAN! Det som kommer ur min mun är "Okej men då är det väl så" Frustrationsilska av värsta sort. Det har hänt mig iprincip tre gånger idag och blir snart helt jävla galen.  Människor av värsta sort, Människor jag inte klarar av att hanskas med,helvete förbannad. När jag kom hem så var jag så utpumpad och har ett fruktansvärt tryck över bröstet. Stress? Kol? Gallsten? Har legat i sängen sen kl 21.00 och får se hur pigg jag är på livet imorgon.För bra helg = Förfärlig måndag. sweet fucking dreams.

2 kommentarer:

uthärdar. sa...

"Ur detta febrila liv av starka utlevelser uppstår en baksmälla som orsakar ångest och förtvivlan."

Tisdagen brukar inte vara ett dugg bättre, sedan vänder det. Kanske.

Chilisex sa...

Jo idag är det dock bra är ledig:) och nöjd! får väl se hur länge det håller i sig dock