tisdag 29 november 2011

Hairdresser.

Japp helveteshelgen är över och jag kan andas ut!  JAG FUCKING KLARADE DE! fick ett ig på vägen..fick göra om de sista jag gjorde på söndagen grät genom hela momentet och sa efter varje borsttag att jag ska fan inte bli frisör..Men jag klarade de haha!Nu får vi väl hoppas på jobb med. Åkte hem och mitt tåg blev 3 timmar försenat trodde jag skulle döda någon..Tog mig en whisky och en cigg de var jag värd.grät lite och somnade. Vaknade och tvättade men huvudvärk och svullen tunga.Fick paket på posten, Hängde på jobbet en sväng och fick massa kramar! Åkte hem och sedan vidare och ölade med fina människor!
Fick tårta och bubbel på jobbet! Söta<3 Åkte hem och har försökt städa lite det går ändå framåt!Sen ska jag kirra världens fest så det blir lika stökigt igen höhö. Daniela kom förbi en sväng och fick present! Hade sedan finaste skypedaten med Lindaa<3 nu äter jag choklad och ska sova typ.



puss.

Inga kommentarer: