söndag 20 november 2011

Don't forget to fuck off.

Det har vart en konstig vecka..Mitt humör har gått upp och ner. Vissa människor i min närhet har varit dumma i huvudet, har gråtit lite för mycket denna vecka. Med de flesta har vart fantastiska. Helgen har varit fin. I Fredags så vart de häng i vasa. Jag och Daniela shaka ass på jazzhuset. Där skulle man spela in porrfilm! Ha Ha. Vi såg bra band! Jag lyckades att säga att jag tyckte en kille va snygg, Blev uppraggad av fula killar, folk drog mig i håret. det var fint för fint kanske. 

På lördagen vaknade jag trött men inte bakis, jobbade gick hem och fixa mig för öl igen. Hängde på kellys med fina människor sen drog vi iväg till henkan och blev bajsfulla haha. Frida fyllde år så kvällen var hennes. Det blev lite kaos senare på kvällen och jag skulle sticka till rio men drog hem istället. Jag behövde helg verkligen..

Idag har jag duschat hela dagen,Raggad cash,mysat, varit sjukt kreativ,ätit godis, Kommit på att jag är fan snygg naken och inte tänkt alls på helvetesveckan som börjar imorgon. 28 november please be here..








Inga kommentarer: