torsdag 10 november 2011

Fuck

göteborg somnar långsamt och jag är full igen. Ha borde sluta dricka man tänker förmycket..hade en intressant diskussion för några dagar sen om livet eller commitment  osv. har tänkt på det nu fan jag är 22 och borde inte tänkta men helvete jag har 1000 grejer att göra men ändå så behöver jag skaffa barn och typ 3 år VA FAN! jag vet inte vad jag ska ta vägen om 1 och en halv månad!! jag vet inte vad som händer och sker. Måste jag dra till Norge? måste jag FLYTTA HEM?! vuxen va fan är det?Idag på kingshead med fina vänner var typ de enda jag tänkte på finns det ingen potentiell sovkompis här? HA!  Jag är för ung för att vara vuxen och för gammal för att va ung. jag glömde önska på 23.23.
Jag har dock en röd bok dör jag skriver mina deepest secrets. Nä ge dig och väx upp. 

Kan ingen vilja dricka öl imorgon och glömma verkligheten? eller är imorgon dagen jag går ut ensam?
Jag är full på 3 öl och jag glömde och äta förlåt.

Inga kommentarer: