onsdag 11 april 2012

I don't feel like driving...

Saker och ting börjar falla på plats. Mina naglar är blodröda likaså vissa av mina tänder för någon timma sen. Himlen över min säng är snart färdig och Woodstock har intagit mitt kök.Jag gjorde en tröja/klänning/poncho utav en sjal. Min hjärna går på högvarv på ett sjukt bra sätt. Bryr mig lite mer om min skit än andras. Thank god and everybody eles. En annan fantastisk nyhet är att jag är med i en nystartad tidning based in Barcelona vid namn THE ISSUE MAGAZINE ( klicka på länken för att bläddra fram de vackra) Där har jag fått med 5 bilder där jag har fixat hår. Tack vare Anna Osk! läs även om henne i tidningen. Bästa fotografen! Är så sjukt glad att jag får jobba med henne! 3 bilder i Vouge it och nu detta vad kommer här näst!
Det är väl först nu jag börjar fatta lite vad som händer med, måste sluta låsa fast hjärnan! 

I rather....

Inga kommentarer: