torsdag 19 april 2012

Family.

Jag röker en cigarett i min säng det kommer lukta skit men det struntar jag i kommer inte sova många timmar ändå. Vart jag än har hamnat finner jag ingen trygghet allt är bara väldigt ytligt. Eller så är det bara jag som är ytlig. Jag vet inte vad jag hittar på i mitt huvud varje gång jag hamnar på en ny plats för sen faller alla bitarna tillbaka som jag har gömt undan så långt det bara går. Jag lyckas alltid hitta sätt att gömma dem,hitta massa nya ställen. Nu hittar jag inga nya ställen. Det är lite stop hittar inte vägen ut eller så är det så att det finns förmånga vägar? Jag vet inte vad jag ska göra. Allt är för hmm connected. Nu har jag dock ingen bra väg ut för jag har absolut ingen plan och det gör att jag får panik. Äh skit samma.
Live fast die young säger de ju.

Inga kommentarer: