torsdag 8 mars 2012

You're hiding from yourself.

ups and downs is all around.  Jag vet inte riktigt vad som händer. Igår var jag på spelning med fina vänner. Och det var tur att baren stängde innan jag hann köpa dedära två tequila innan jag skulle gå hem. Jag hade en fin vän som stannade hos mig hela natten. Jag sov dock inte bättre för det men jag kände mig trygg.
När ena halvan av kroppen säger en grej och den andra halvan säger en annan så hittar jag inte ut eller in.
Jag har fått en läkartid med och jag hoppas att det inte är det jag tror det är.
Imorgon ska jag till en annan fin vän och äta mat. Jag är dålig på att göra vissa saker själv speciellt när jag tappar fokus.
Jag orkar inte riktigt med något längre.
Den konstanta jakten på lyckan.
Stickningen och serierna hjälper mig att koppla bort allt.

Inga kommentarer: