onsdag 14 mars 2012

What is reality anyway?

 Har varit i en bubbla från i lördags. En väldigt bra bubbla.  Har har gått så långt att jag har stora blåsor på lilltårna, Jag har haft skog i hela håret, Vacker arkitektur, Tog en sväng förbi hawaii och hitta en bränd bil med massa utrivna blad från en bok som jag aldrig lyckades finna titeln på, Hela min kropp har fällt stora salta tårar i ett rum fullt av granar, Snetak,bruna lakan och en katt,Konica minolta och gamla negativ gjorde saker och ting oförglömliga,light vs dark,Fantastisk musik, Dyrt vin,finlandia och lättöl,En doft jag aldrig kommer få ur mitt huvud, En klippa i solen med en utsikt som inte riktigt går att beskriva med ord, En moders visa. Det bästa var att jag aldrig var ensam.


He is the wolf and she is the moon.

Inga kommentarer: