torsdag 1 september 2011

Where the angels fly.

Igår var en fantastiskt dag. Allt bara gick rätt. Hängde på stan med Frida, handlade för mycket...Frida sticker och jag vandrar hemåt och känner mig sjukt sugen på öl. En kvinna stoppar mig och lägger kommentaren " Förlåt att jag glodde så men du var så himla snygg" Tack!! och jag log hela vägen hem.
när jag kom hem så hade Sanna hört av sig om ölhäng!Fab! Vi hamnade på en bar jag inte kan uttala namnet på. Kyparen undrade om jag ville ha weed till mina rullcigg. Fint ställe. Runt halv 12 rundade jag av.
Tog spårvagnen och åkte helt åt fel håll.Natten slutade runt hmm halv 5?

Vaknade i aprikosröda lakan, mådde skit men ändå bra. Fick kaffe och var helnöjd. Åkte till Masthuggstorget och köpte en pizza som inte går och få ner.Har inte ätit på 20 timmar. Folk trodde åter igen att det var någon som höll på och dö i backen. Mitt galopperande hjärta slutar inte.



Börjar jag bli äckligt romantisk eller vad är det frågan om?


Inga kommentarer: