söndag 4 september 2011

Baby Darling Doll Face Honey.

Gillar alla gubbar som vill ha med mig hem kl halv 4 en söndagsmorgon. Jag är ingen hora. Nästa gång skär jag kuken av er.  
Jag ska aldrig bli så vuxen att jag sitter och pratar om vilka bruncher som är bäst.
Det är bara fula killar som raggar på mig. Iof skiter jag ju i alla som raggar på mig för ingen är tillräckligt någonstans.
Jag måste sluta och prata om allt. Det går inte. Ingen ska få veta och ingen ska börja tro och smida planer.
Jag äter inget. FAN. Måste sluta upp med det med. Igår åt jag fulle och en kaka. Nej jag har ingen jävla anorexia so don't worry.Det är annat som spökar.
Jag ska fixa min garderob sen och jag ska aldrig ha med min mobil ut på fyllan igen.
Nu ska jag forsätta säga fan hela dagen. 
 Full
Bakis

Inga kommentarer: