fredag 12 augusti 2011

:)

Igår var jag och Linda på cupcake! aslänge sen! Vi dansa på scen like old times och betalade typ inget. Kom på att jag aldrig behövt betala något inträde i barcelona någonsin haha.Vi träffa Billyboy,Andres,Mathilde och Hanna fint fint! Vi kom hem halv 5. Börjar ställa in mig på barca dygn nu. Hoppas någon i sverige hjälper mig och vända tillbaka dygnet sen:) Idag har jag bestället en leopard lång kjol (som var på rea) FANTASTISKT! Sen håller jag på och leta upp en Amerikansk flagga för rimligt pris i bomull eller polyester tips någon?En stor ska de va!PÅ min dötid här så planerar jag ihop min lägenhet haha och posar sönder min kamera..

så jävla sleten.
Snart kommer linda hem och då hoppas jag att vi kan dricka öl på baren med trädet.
Det är så jävla varmt här och imorgon kommer Monica så slipper jag vara ensam!

Inga kommentarer: