söndag 28 augusti 2011

Black coffee.

Igår var en märkligt fin kväll ändå. Hamna på hisingen och kastades in i en Led zeppelin video eller that 70 show (fast fetare) Så mycket fantastiskt snygga män! Drack 25 kr öl lyssnade på Den stora vilan och hängde med sjukt bra männikor. Sen stack vi och gömde oss. En flicka gav oss två cigg mot en ciggfimp på vägen. Jag frös så jag skakade. Natten sluta på masthugget och en värme byttes mot en annan. Mannen han hette Jack.

Om en timme kommer la familia med en massa bös..Pappa kommer få panik när han ser hur lägeheten ser ut. Men jag kunde inte bry mig mindre.Jag låste ute mig i tron om att hitta en annan väg in/ut. En granne hjälpte mig.
Har hittat ett par skor. Som är svinhöga...Men Andrea sa att jag skulle köpa dem ändå så vi kan va amazoner ihop.

Inga kommentarer: